Van Wanrooij wint de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2016

03 oktober 2016
Van Wanrooij wint de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2016

Van Wanrooij wint de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2016

Met groot plezier geven wij het stokje door aan Van Wanrooij! Zij hebben de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2016 gewonnen met het concept ‘aangenaam wonen’. Zoals gebruikelijk werd deze prijs uitgereikt tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst. De uitkomst is bepaald door zowel de vakjury als het publiek. De jury gaf aan dat dit concept een goed voorbeeld is van klantgericht bouwen en de klant centraal stellen.

Wij feliciteren Van Wanrooij met het winnen van deze mooie prijs.

Meer informatie:
http://bouwkennisjaarbijeenkomst.nl/wanrooij-wint-bouwkennis-marketing-jaarprijs-2016/

Deel dit artikel:

Filter op
loading...